1. Ewidencja przychodów dla ryczałtu: od 110,00 zł2. Podatkowa księga przychodów i rozchodów: od 230,00 zł3. Rejestry VAT: od 250,00 zł 4. Ewidencja przychodów + rejestry VAT: od 270,00 zł5. Podatkowa księga przychodów i rozchodów + rejestry VAT: od 330,00 zł6. Księgi rachunkowe: od 730,00 zł
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej:
1. Prowadzenie dokumentacji płacowej: 20,00 zł za każdego pracownika2. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej: 36,00 zł za każdego pracownika
Usługi dodatkowe
1. Udostępnienie adresu na siedzibę firmy w Łodzi, odbiór i przekazywanie korespondencji: 100,00 zł miesięcznie2. Odbiór dokumentów od klienta, dostarczanie dokumentów do klienta i urzędów: 2,20 zł za kilometr
Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć podatek VAT według obowiązującej stawki.