1. Ewidencja przychodów dla ryczałtu: od 80,00 zł2. Podatkowa księga przychodów i rozchodów: od 160,00 zł3. Rejestry VAT: od 170,00 zł 4. Ewidencja przychodów + rejestry VAT: od 180,00 zł5. Podatkowa księga przychodów i rozchodów + rejestry VAT: od 220,00 zł6. Księgi rachunkowe: od 480,00 zł
Prowadzenie dokumentacji pracowniczej:
1. Prowadzenie dokumentacji płacowej: 25,00 zł za każdego pracownika2. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej: 40,00 zł za każdego pracownika3. Prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej z niestandardowym rozkładem czasu pracy: 50,00 zł za każdego pracownika
Usługi dodatkowe
1. Udostępnienie adresu na siedzibę firmy w Łodzi, odbiór i przekazywanie korespondencji: 80,00 zł miesięcznie2. Odbiór dokumentów od klienta, dostarczanie dokumentów do klienta i urzędów: 1,50 zł za kilometr
Wszystkie podane ceny są cenami netto, należy do nich doliczyć podatek VAT według obowiązującej stawki.